پشتیبانی سایت پشتیبانی سایت .

پشتیبانی سایت

نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران

گاهی ممکن است که بعد از پایان کار شستشوی ماشین لباسشویی لکه هایی بر روی لباس شما باقی مانده باشد، باید پودر لباسشویی را در همان قسمت لکه دار بریزید و  لباس را در داخل دستگاه به مدت 20 دقیقه در دستگاه قرار دهید  و بعد از اتمام خبری از لکه روی لباس نیست و درجه ی برنامه ی دستگاه روی قسمت متعادل و مراقبت لباسها قرار دهید تا مشکلی برای لباسها پیش نیاید.

در این مطلب می خواهیم در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی توضیحاتی را بدهیم؛ شما می توایند در صورت مشاهده چنین مشکلاتی با نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران تماس بگیرید.

 

تخلیه نکردن آب دستگاه لباسشویی زیرووات
ممکن است در زمان بروز این مشکل وجود یک شی خارجی در درون پمپ تخلیه  قرار گرفته باشد و یا خراب شدن پمپ تخلیه هم می تواند از دلایل این مشکل باشد، شما می توانید فیلتر تخلیه را باز کنید و تمیز نموده  و سیم کشی و اتصالات را برسی کنید  و در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران تماس گرفته تا رفع عیب دستگاه را انجام بدهند.

 
مشکل خشک نکردن لباسها توسط ماشین لباسشویی زیرووات
گاهی ممکن است شما با این مشکل که دستگاه ماشین لباسشویی لباسها را خشک نکرده است روبرو بشوید، از نظر متخصصین نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران احتمالا این مشکل به خاطر وجود بار نامناسب لباسها در داخل دستگاه باشد و هرگز درداخل ماشین لباسشویی بالشت، عروسک، کیف، کفش و اجسام بزرگی که ممکن است در داخل ماشین لباسشویی باز بشود نریزید و از دلایل دیگر خشک نکردن لباسها عمل تخلیه ی آب در دستگاه ماشین لباسشویی به خوبی انجام نشده باشد و این مشکل نمایان گشته است.

 

داغ شدن آب ماشین لباسشویی زیرووات
گاهی با داغ شدن آب دستگاه باعث خرابی لباسها و چروک شدن آنها می شود، دلیل این داغی به خاطر انتخاب نادرست برنامه ی شستشوی ماشین لباسشویی و یا وصل بودن ماشین لباسشویی به آب گرم که در قسمت ورودی دستگاه است و همچنین می تواند بروز این مشکل به خاطر صدمه دیدن المنت و سنسور دمای دستگاه ماشین لباسشویی زیرووات باشد .

پیشنهاد می کنیم در صورت مشاهده مشکلات با نمایندگی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران تماس بگیرید و از کمک متخصصان سایت امداد من استفاده کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۵۳ توسط:A L B A موضوع: نظرات (0)