پشتیبانی سایت پشتیبانی سایت .

پشتیبانی سایت

نمایندگی تعمیر هود کن در تهران 

در آشپزخانه های کنونی برای جا به جایی هوا و بوی غذا از هود استفاده می شود که آن را بالای اجاق گاز نصب می کنند و باید در نگهداری آن بخاطر کارایی بهتر کوشا باشید، اما ممکن است گاهی کارکرد آن دچار اختلال شود و به تعمیر هود نیاز داشته باشید که در این صورت می توانید با متخصصان امداد من برای تعمیر هود تماس بگیرید.

تعمیر هود آشپزخانه، ممکن است که فکر کنید بسیار پیچیده باشد ولی اگر اطلاعات خود را در مورد هود بالا ببرید و قطعاتش را بشناسید متوجه خواهید شد که بسیاردستگاه ساده ایی است.

 

دلیل  ایجاد سرو صدا از هود کن

اگر در حین کار با هود متوجه سرو صدا ی غیر طبیعی آن شدید، احتمال دارد که اشکال در فن دستگاه باشد و باید خیلی زود هود را از کار کردن باز دارید. زیرا روشن بودن آن باعث خرابی در قسمتهای دیگرهود می شودو هزینه تعمیر هود را افزایش می دهد. برای رفع این مشکل باید فن دستگاه هود را مورد بررسی قرار داد تا عیب یابی بشود، گاهی این سرو صدای اضافی در هود ممکن است بخاطر شل بودن اجزای هود باشد که باید برطرف بشود و اتصالات را محکم کرد ولی بیشترین صدا به دلیل خرابی فن و موتور می باشد که که در این صورت می توانید با متخصصان امداد من برای تعمیر هود کن خود تماس بگیرید.

 

مشکل چکه کردن آب از دستگاه هود کن
گاهی ممکن است که در زمان استفاده ی هود از دستگاه آب چکه کند که باید علت را جویا شد که ممکن است در حال جابه جا شدن هوا ، بعلت وجود نم و رطوبت در هوای اطراف در زمان خروجی از دستگاه هود هوای مرطوب تبدیل به قطره شده که وجود این قطرات آسیبی به هود نمی تواند بزند ولی اگر این کار تکرار داشته باشد احتمال زنگ زدگی لوله ها و نیاز به تعمیر هود بیشتر خواهد شد زیرا قطعات هود کثیف شده. برای تعمیر هود آن را از کار متوقف کرده و تمیز و مرتب نمود.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۴۰ توسط:A L B A موضوع: نظرات (0)